" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





Turning 20 is awesome }
Sunday, February 1, 2015 | 12:03 AM | 1Comment


Assalamualaikum .
Hai :)

30 January 2015 | Jumaat

20 tahun dah aku . haha . rasa macam tak percaya dah 20 tahun . aku happy sebenarnya dah cecah 20 tahun ni . serius . haha . nak kata tua pon tak kesah laa . sebab kita tak tau pon kita sempat tua ka dak nanti . at least, ingat tua boleh ingat pasal mati . bila ingat mati, baru lah hidup ni beringat-ingat . kann ? :)

tapikan dalam banyak-banyak wish, wish mama buat aku rasa nak menangis . rasa nak letak ja phone sebab aku tak suka mama tau aku menangis . tapi logik laa, anak perempuan sulung dia ni dah masuk 20 tahun dah . maka panjang dan banyak lah sikit pesanan dan harapan mama . 

In sha Allah ma, dengan izin Allah akak usaha penuhkan semua . peace :) 

Terima kasih semua yang mendoakan aku murah rezeki, bahagia dan berjaya dunia akhirat, jadi anak solehah, diberkati Allah, makin comel, sihat selalu dan segala doa yang baik-baik, aku harap dengan keberkatan penghulu segala hari dan sifat Allah Maha Memperkenan dan Maha Memberi, doa-doa tu akan dimakbulkan untuk aku dan juga kalian semua . Ameen :)

## dan ucapan khas lagi special untuk housemates aku yang buat rancangan kejam nak curi dan sorok lotion aku yang tinggal sebotol ja untuk sem ni, aku bersyukur sangat ampa tukar plan dan tak jadi buat macam tu . kalau tidak tak tau lah apa jadi kat aku . sebotol tu ja la aku nak bawak study, tidoq, pi kelas semua . terima kasih kerana 'prihatin' . haha .

okay, cukup pasal birthday .

Emm, next week dah nak final exam untuk first year degree . semua subjek adalah subjek baru bagi aku . dah tu study week pulak tak ada . risau jugak sebenarnya . tapi dalam dok risau tu pon semalam lepas isyak dah tidoq . haha . doakan aku dan kawan-kawan yang lain okay . jumpa lagi . baiiii :)


with love,
cute twenty ;P

hahaha .