" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





No title}
Sunday, November 2, 2014 | 11:35 AM | 0Comment

Assalamualaikum .

Hai . what's up ? 
Oleh kerana bola Pahang menang semalam, maka malam ni sempat jugak aku tengok movie tamil tanpa subtitle dengan housemates (cause korean movie is too mainstream) dan sempat jugak aku nak menulis blog . 
apa kaitannya ?
kaitannya esok aku cuti . hehe .

Aku sebenarnya sekarang dah malas nak update blog . bukan aku tak tau nak tulis apa tapi aku tak tau nak tulis macam mana . ya lahh, kalau silap tulis orang silap faham . kalau silap faham depa akan judge dengan kefahaman yang salah tu . nowadays judges are everywhere . so aku rasa better aku tak payah nak tulis banyak sangat .

lagipon, aku rasa memang tak ada sapa yang baca blog aku pon . haha . aku tulis ka tak tulis ka sama ja . kalau ada pon dulu-dulu sekarang dah tak .

kalau aku tak tulis kat blog pon bukan bermakna aku tak hidup kat dunia realiti . hidup ja macam biasa unless kalau memang dapat news yang aku dah tak ada kat dunia ni . aku minta maaf, minta ampun siap-siap atas segala salah silap aku .

jadi, disebabkan aku akan jarang update dah lepas ni, aku letak lagu dalam blog aku ni . at least kalau ada yang menjengah tak ada benda nak baca pon boleh dengar lagu . ye takk ? haha .

so, bai :)
take care everyone .