" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





HIJAU ! ^^}
Tuesday, December 11, 2012 | 9:36 AM | 0Comment


"Maka apabila tiba waktu (kematian) bagi mereka, tidaklah mereka dapat mengundurkan walau sesaat pun dan tidak pula dapat mendahulukan walau sesaat pun." (surah an-Nahl ayat 6)

Hai, Assalamualaikum .

di post ni, awin nak tunaikan janji awin yang semalam . janji pasai nak bagitau result ujian teori . tak kesah la ada orang baca ka tak janji tu tapi janji tetap janji . perlu di tunaikan . kalau tak, nanti termasuk pulak dalam golongan orang munafik . nauzubillah . 

lets make it short, so, for the test i managed to get ........

45 over 50 in 15 minutes . 
which means LULUS !! :)

masa buat tu rasa macam lama . tengoktengok baru 15 minit berlalu . disebabkan lulus, kakak tu suruh tangkap gambaq . bila dengaq ja dia suruh tangkap gambaq, qasa macam =.=" *perluka tangkap gmbaq ?? dengan awin pakai serebeh ja . hadoii kakak oi, awat la x kabo siang-siang kata kena tangkap gambaq ? pastu dah la kakak tu snap tak habaq . xdan nak senyum tau dakkk ??! kompem lesen L awin gmbaq buruk . sobs sobs T_T . xpa, redha ~ .