" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





I'm DONE with SPM}
Thursday, November 29, 2012 | 10:34 AM | 0Comment



Ya Allah, setingggi-tinggi kesyukuran aku panjatkan ke hadrat-MU kerana masih lagi memberi nafas kepada ku hingga hari ini . kesyukuran ini juga aku panjatkan kerana Engkau telah mempermudahkan segala urusan ku dalam menempuhi peperiksaan SPM dengan sihat dan tenang . Semoga segala usaha ku dan sahabat-sahabat ku diiringi keredhaanMu . Amin ...

Assalamualaikum wbt .

Saya Nurzawin Najah binti Ahmad Razif dengan rasminya diiktiraf sebagai
GRADUAN SIJIL PELAJARAN MALAYSIA dari SEK.MEN. SAINS KUBANG PASU tercinta !! 
yeay, yeay ! *lompat* . setelah bertungkus-lumus dan berhempas-pulas selama lebih kurang setahun, akhirnya berjaya jugak menghabiskan 21 papers SPM . Alhamdulillah . 

so now,
  • no more caffeine as stimulant . tak dak dah nescafe malam-malam semata-mata nak stay up dengan membe-membe .
  • no more loud music . tak dak dah music yang kuat-kuat yang agak-agak boleh dengar dari KLCC ke Masjid Jamek semata-mata tak mau bagi rasa mengantuk .
  • tak dak dah perangai luar alam iaitu skipping kat wing pukul 2-3 pagi nak bagi fresh mata yang mengantuk .
  • tak dah dah suara cikgu aida farihan warden kesayangan yang menjerit dengan frequency 234.873 Hz dari dataran asrama suruh light off . 
  • tak dak dah bebelan cikgu khaty ke atas membe batch CVR yang didakwa malas membuat homework yang diberi .