" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





SPM 2012 : I love U}
Friday, October 26, 2012 | 9:41 AM | 0Comment

Assalamualaikum w.b.t

Seperti yang diketahui, SPM lebih kurang seminggu ja lagi . so, di sini Awin nak minta maaf banyak-banyak kepada sesiapa yang Awin ada buat salah sama ada sengaja atau tak sengaja . halalkan lah segalanya . kalau ada terhutang or apa-apa, sila lah tuntut dengan inbox kat FB or text Awin or lagi senang mai jumpa terus :)

Ya Allah Yang Maha Mendengar,
Permudahkanlah jalan kami dalam mencapai cita-cita kami . Berkatilah dan redhailah segala ilmuMu yang kami timba selama ini . Kurniakanlah kami kejayaan yang cemerlang di dunia dan di akhirat agar kami dapat membahagiakan kedua ibu bapa kami, guru-guru kami, sahabat-sahabat kami dan semua orang di sekeliling kami . Engkau lancarkanlah urusan kami dalam menduduki peperiksaan SPM 2012 . Tenangkanlah hati kami ketika menjawab soalan . Hanya kepadaMu kami bertawakal setelah kami berusaha Ya Allah . Amin ya Rabb .

Kepada sahabat-sahabat yang awesome sekalian : Waana, Syafiq, Safwan, Sarah, Shaheera, MFA dan kawan-kawan yang lain I wish ALL THE BEST . Semoga Allah makbulkan cita-cita kita untuk pegang slip straight A+ . Aminnnn ~~

p/s : Syafiq, jangan lupa janji kita nak masuk U yang sama . haha .