" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





NEW LIFE ;D}
Monday, May 30, 2011 | 10:39 AM | 0Comment

jam laptop : 0.41
tarikh di laptop : 31/05/2011


ok, masok ni dah 5 kali aku padam apa yg aku tulis . actly bnyk sangat benda yg aku nk cita . ok let's start .


3 mngu dilanda demam exam . pengetua dan semua konco-konconya telah sebulat suara mmberi syarat spaya semua student kupsis WAJIB'al qunnah mndapat 5A TANPA C dalam PPT . kalo xdapat 5a tanpa c tu kmi xleh outing 2 kali . tpi kmi suma cool ja . alaa, setakat xleh outing xdak effect pon . klo xleh outing mama n abah bleh mai melawat . hee~~ . tp soalan exam mmg susah . i mean susah utk org yg study ala kadar macam aku nih . 


ok hbes bab exam .


lpas exam tu ada smngu lgi utk cuti pnjang *pnjang la sgt 2 mngu ja pon* . so mood untk blajaq tu suma dah ke laut . pakat dok kira hari ja nk balik . so, ckgu bt mngu science and technology . best jgk la . mcm2 xtvt ada . tpi satu pon aku xmasok . muehehe . bg chance kat junior *ewah alasan* . 


fyi, aku dok klas 4 Waja (kadang-kadang kami tukaq jadi kelas 4 Warak . haha )di mana studentnya sangatlah nakal . *maklum la klas tepi toilet . haha* . seriusly, klas aku mmg kna mark dgn ckgu . tmbh2 ckg bio dah brapa kali dia mrajuk ngn kami . actly bukan KAMI tapi depa . geng belakang . mcam2 prob . tp best la klas ni happening . kmi salu tdoq berjemaah . syahier salu jadi imam . haha . dah la ketua kelas . once dia tdoq dia la bngun pling lmbat . bab tdoq ni masa awai2 taon dlu . time ckgu sejrh n ckg bm xmai lgi . so, time sejarah n bm salu free . apa lgi tdoq laa . haha . tpi la ni kmi insaf dah oo . 


ni nama ahli rasmi 4 warak waja :


boys :

  • syahier (suka ketuk meja aku time aku tdoq, geramm )
  • hakimi ( muka matured, tpi prangai mcam bdak2 . dlm klas dok psang lagu qaya )
  • azrie ( paling pndai . time prep dia lari study kat tmpt lain . dia tau kmi bising . hehe .)
  • aiman ( tokei ubat )
  • mat ( dok bngga ngn skolah lama dia xhbeh2 . dia kata dia dok USP *united state of pedu )
  • epul (mat kelate yg paling gila . time org study dia dok nyanyi lgu ~ibu engkaulah ratu hatiku~)
  • asyraf (ustaz dr mktab mahmud )
  • luqman ( pelukis dan pnyanyi . time suara aku serak sbb sakit tekak hari tu dia pngil aku anak teruna !)
  • wan ( keding )
  • izzat ( penari , pnah dapat anugerah putera rajin . (depa silap bg kot . haha)
  • mirza ( mngorat ja kja dia , salu kata loker aku mcam sarang tikus . dia pon sama jaa )
  • firdaus ( no komen )

ada gambaq nk letak tpi malas nk upload . xpa next entry aku smbong psai girls plak . aku ltak gmbaq dlm entry tu la . ok till here then . tata . assalamualaikum . toodless ;P