" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





miss}
Tuesday, May 31, 2011 | 7:12 AM | 0Comment

hello peeps ;)


syok gila hari ni . u know why ? of coz la sbb p shopping !! hehe . shopping kat KB mall . walaupun aku boring balik klantan ni tapi kebosanan tu terbyar dengan shopping . *napa aku rasa pelik ayat aku* whatever laa . aku beli kasut, perfume and 2 helai bju . both peach in colour . i dunno why recently i always fall in love with peach ! before this I love pink n purple, well people change right ? no wonder laa . dekat 2 jam lebih gak la aku cari baju tu . yes, i'm a little bit choosy . aku susah nk berkenan but once aku suka aku akan cuba dapatkan bnda tu . xkira la bju ka apa ka even org skali pon . aku ssah nk suka kat org, ada certain kawan aku snang sgt suka kat org . tgk org tu nsem tgk org ni nsem . spnjang aku hdop 16 thn ni bru sorang yg aku btol2 suka . tpi dia dah xda kat dunia ni . yes, dia dah meninggal . so, skrang ni hdup aku dah xthrill mcam dlu . haha . *sedih sbnrnya nih* .


ok dah . fullstop . al-fatihah untuk dia


Tdi ada bju tu cantik to the power of 9 . mmg dah nk bgtw kat mama dah kata nak baju tu . tup tup tgk harga rm189.90 . too expensive ! tros xjdi . frust mehhh . dah ar, mlas nk pkiaq psai bju tuh . stg dok frust xhbeh2 . haa, ni nk bt random facts sikit . boring nih . layan ja la nahh ;)



  • homework bnyk . macam xdak harapan nk siap jaa .
  • perangai bdak tu pelik . xpaham aku !
  • heran awt skrg ni ikmal syafiq jarang on9 . BFF, aku rindu hg !
  • sampai sekarang aku xleh trima sbb apa sekolah xbg bawak laptop p skolah . 
  • childish n cute !
  • kucing along tembam, bulat, gebu n SOMBONG ! *tau la dia comey pon*
  • jeles kat abang zakwan . dia aman bahagia ja dok umah . aku dok sini boring tahap !!
  • salu terfikir ckg sejarah mst gelak guling-guling baca jawapan esei aku . *cikgu, saya mngaku saya x baca buku pon masa nk exam sejarah hari tu*
  • rindu 4 waja members . 
  • syafiq, faten, asilah, dan lain-lain jom tgk wayang n men bowling nak ?? 
  • esok xmau on9 FB . nurzawin najah nk STUDY ! *jangan gelak ! betoi nih *

dah, ok babai . assalamualaikum