" N a j a H "

flaw

Hai Welcome Here


" Andai kau melihat dia itu baik, doakanlah agar dia terus atas jalan kebaikan . Kerana hakikatnya hanya dia dan tuhan sahaja yang tahu, betapa banyak lompong iman yang terhijab dari pandangan . Dan akan ada ketika akan kau lihat, celanya tampak dan lakunya pincang . Baik itu satu perjalanan, mulanya pada kehidupan dan akhirnya nanti pada kematian . Benar baik atau tidak? Sungguh itu rahsia tuhan . "

We can chatting here





hye asrama babai rumah !}
Saturday, February 5, 2011 | 10:14 PM | 4Comment

assalamualaikum sumerrr .

wey, aku sedeh ni . esk kna p asrama dh . tamo p ! tamo p ! mama, awin xsuka dok asrama !!! (**nk teqiak dh nih . huuu ) bnyk sebab aku xmau dok asrama . klo ampa suruh aku list suma sebabsebab tu 3 hari pon xhbeh g . apa ? nk suh list jugak ?? xpa xpa . nah ni . aku list bg kat ampa :

  1. bngun awai gilaaaaa !! (ada kakak tu kata dia bngun 4.30 . WTFish ?? )
  2. kna mndi air sejukk kottt . ( bleh parkinson aku lpaih mndi tu )
  3. p skolah pkoi 6.45 .( awai gila ! time nk p skolah tu bleh selisih ngn antu bru balik mngusik org )
  4. nak mkn pon kna beratoq dan ikot time . (klo perut aku xlapaq time 2 mcm mna ?? )
  5. tkut makan xsedap . ( klo dok umah tny bibik ja dia msak apa . klo xsedap p tapau kat kedai . simple!)
  6. balik skolah pkoi 4.30 ( omo ! lewatnya ! . aku dh la kaki tdoq dlm klas . mna than kna blajaq smpai 4.30 bhai )
  7. pkoi 5.30 kena kluaq riadah (weyy, ampa xtw ka aku salu dok tdoq time tu )
  8. tkot masa prep bising ( klo time prep bising aku pkai x study dh . bek tdoq ! )
  9. klo aku demam or sakit spa nk care kat aku ?? (warden mst buzy sbb bkn kna jga aku sorang )
  10. INTERNET AND HANDPHONE TAK DAK !! (this is the worst ! )

apa ? aku mngada ? haaa, memang pon !! sbab tu aku suka dok umah . huuuu . sudah sudah sudah . xmau pkiaq negatif sgt . DOK ASRAMA MESTI LA SYOK, KLO XSYOK KNAPA ADA ORG DOK ASRAMA KAANNN ? (bg sedap hati ) . yg paling penting kena bnyak berdoa .

YA ALLAH , ENGKAU PERMUDAHKANLAH URUSANKU DAN BERILAH HIDAYAH DAN PETUNJUK KEPADAKU DAN RAKAN-RAKAN SEPERJUANGANKU DALAM MENCARI ILMU-MU YG MAHA LUAS UNTUK MENJADI INSAN YANG BERGUNA . AMINNN . 

dah la, xmau pkiaq bnyk psai bnda nih . dah ditakdirkan aku kena so p ja la . abang aku ajak p main wau . haha . syookkk !! (walaupun waktu sekarang menunjukkan pkol 14.09 *jam laptop aku ) panaih kottt . tp xpa . syookk punya pasai aku rela berkorban . haha . toodless !!!

assalamualaikum sayangsayang semua ;D
-awin-